mY biOdata

My photo
Bandar Penawar, Johor Bharu, Malaysia
My Name:Muhd Syarafi Bin Samsudeen mY BirThday::9-12-1994 my Club RugBy::StingRays SMK bandar mas height::173cm weight::56

Sunday, December 18, 2011

my nOvel !!!



Ni novel yang aku ada.. first novel yg aku baca novel lagenda budak setan..huhu..da habis da pon aku baca..tebal gile novelnye..Movie nye pon da ada..p xbpe best sbb byk yg dy potong..law nak tengok cita nye yg sama dalam novel..tengok kat astro prima..p sekarang da xde..s0?cari kt utube la.. hampir giveup jugak la aku nak khatam kn novel ni..p sbb aku da minat novel ni..huu~akhirnya abis jugak aku baca.. second novel ,hurm novel cinta 3 suku .. ha!yg ni aku belum habis baca lagi.. baru separuh...maybe bulan ni aku cuba habiskn baca.. Ombak rindu ..ahaha.. aku tengok movie je..novelnye belum baca.. nanti aku baca..huhuhu~

No comments: